Home

Vltava 20.-23.6.2002

Čtvrtek
Tentokrát jsme se (přes moji nelibost - Ohře je přece nejlepší, nejhezčí.. :-)) rozhodli pro jednou zkusit něco jiného. Nakonec vyhrává Vltava a úsek z Rožmberka do Boršova. Z půjčovny Kanak máme šest lodí: Renek a Markéta, Petr a Maruška, Jana a Petr, Jirka a Janička, Zuzana a Kristýna, já a Martina. Ve třech autech dorážíme ve čtvrtek večer do kempu v Rožmberku a v přicházející bouřce stavíme stany. Kemp je hrozně narvaný, fronta na pivo kolem 20ti minut - prostě zlatá Ohře :-)

Pátek
Kolem jedenácté (po převozu aut do Boršova) vyjíždíme. Obzvlášť jsme zvědavi na dívčí posádku - Kristýna poprvé na vodě a Zuzka poprvé na kormidle. Zpočátku skutečně značně klikatá trajektorie (odhadem tak 10 km navíc :-), ale pak už nestačíme zírat. Z prvního dne stojí za zmínku čerstvě opravený sjízdný jez Konopa před Krumlovem. Večer do města do hospody, ale velká bouřka nás poměrně brzo zažene zpátky.

Sobota
Konečně jsem si vzpomněl, že bych mohl začít fotit. Bohužel jsem zjistil, že mám posledních pět fotek, ale i tenhle problém se nakonec povedlo napravit. Díky tomu má tahle stránka aspoň trochu smysl - většinu z následujících obrázků si můžete kliknutím zvětšit na rozumnou velikost.

snídaně v Novém Spolí

Hned za kempem přenášíme jez na Rechlích a blížíme se k jezu u Lyry, kde vysoká vlna otáčí většinu lodí. Nakonec přetahujeme všichni kromě Jirky, který jede v singlu a v pohodě. Jezy Mrázkův mlýn a Jelení lávka sjíždíme už všichni a včetně holek bez problémů.

jez u Jelení lávky

Následuje oběd ve vegetariánské hospodě, procházka v centru a koupání.

fakt je vedro..

Odpoledne dojíždíme do Zlaté Koruny, kde se na jezu holky konečně udělaly :-) Večer prima hospoda u hřiště - dokonce fotbálek. Obsluha zpočátku líná a zmatená, po zásahu Marušky sice nadále zmatená, nicméně vystrašená a snaživá.

Neděle

snídaně v kempu Zlatá Koruna a Renek (ještě bez svých černých elasťáků, ale jinak připraven nedat slunci šanci)

Koupil jsem si nový film, takže konečně bude dost materiálu. Ráno po snídani ještě stihnem prohlídku kláštera. Celý den je ještě o něco větší horko, takže spousta zastávek na koupání a fakt docela sranda.. Za všechno musím zmínit aspoň opravdu neuvěřitelnou příhodu, kdy jedna z lodí odjela bez zadáka. Kristýna si nevšimla, že Zuzka za ní ještě nenasedla a rozjela se sama. Zuzana za námi mlčky běžela vodou a kdybych se včas nezeptal Kristýny kde má kormidelníka... :-) Ale to se musí vidět. Zuzka mimochodem drží ještě jedne primát - je asi jediný kormidelník, který dokáže za jízdy ztratit a znovu vylovit pádlo (opakovaně).

na lodích: Martina (já fotím), Jana s Péťou, Markéta s Renkem,

..Janička s Jirkou, Kristýna se Zuzkou

..a Maruška s Petrem

Péťovy a Jirkovy kreace..

.. a další koupání

Péťa byl vůbec dost k neudržení.. ;-)

A pak už konec, zpátky pro auta a domů.. Celkově to podle mého názoru byla hrozně prima, příjemná voda, jedna z nejlepších. Martinka dokonce říká - "voda nejveselejší".